Her ghost in the fog

Haha dör lite. Igår gick jag genom lite musik på min dator eftersom jag skulle flytta över lite till denna. Det var ganska kul. Det fnns massor musik där som jag "glömt bort" eller inte lyssnat på på flera år. Bland annat Nightwish, Marilyn Manson, Slipknot och Cradle of filth som jag älskade när jag gick i sjuan typ. Roligaste är att jag fortfarande tycker att de låter bra. Eller faktiskt skitbra. Hör jag däremot liknande band och artister tycker jag att de är sämst. Får nog mest ont i huvudet.

Cradle of filth - Her ghost in the fog

(Haha man kan verkligen inte tro att jag lyssnat på (och fortfarande GILLAR)
detta om man tänker på vad jag lyssnar på nu) Jag har dessutom sett dem live. DE NI1


Kommentarer
Postat av: Ninjapaj

haha, fick fundera en stund och undrade om jag också sett dom live och kunde inte minnas när, men haha, nu minns jag. så längesen man lyssnade på dom.. lyssnade faktiskt lite på manson och slipknot på youtube.. värsta nostalgi.. och fortfarande bra. :D

2008-09-13 @ 03:27:34
Postat av: Sandra

nina> haha ja skitbra!

2008-09-13 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0