Gammal musik<33

Pratar med Jennie och Jocko i gruppkonversation och ÅH letar upp så mycket gammal musik som man lyssnade på när man var liten. De är helt sjukt hur bra en del fortfarande är, SINNES. Och en del annat.... Dr Bombay? HAHA VARFÖR gillade man honom? Stört!

Några SJUKT bra låtar som jag älskar fortfarande haha,
förväntar mig inte att någon ska lyssna OK, är för min egen skull<3
Blue - all rise


Addis black widow - Goes around comes around


Eiffel 65 - blue


Brandy - Another day in paradise


Så sjukt bra! Sen ska vi inte prata om Spice girls, backstreet boys, five, nsync och så vidare. Haha åh gammal musik<3 Sen finns ju lite finare musik som jag kommer ihåg jag gillade när jag var skitliten.


Freddie Mercury - Living on my own


Madonna - Frozen


Robyn - Do you really want me


<33

Kommentarer
Postat av: Max

Dr Bombay var bra.



backstreet boys, five, nsync och så vidare var banden jag hatade mest av allt.

2008-09-28 @ 11:57:11
URL: http://www.CLOUDstation.se
Postat av: Anonym

hur kan man hata dem? dr bombay var SÄMST:p

2008-09-28 @ 16:01:18
Postat av: Sophia

åh madonna - frozen lyssnade jag hela tiden på när jag var liten, min favorit låt. Jag gillar den fortfarande så fin och lite sorlig faktiskit, det är något speciellt över den.:)

2008-09-29 @ 15:29:15
URL: http://sophiaa.webblogg.se/
Postat av: Sandra

sofia> ja de är en av hennes bästa låtar. secret och paradise är också skitbra!

2008-09-29 @ 15:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0