Cdbyte


Cdbyte i bdbforumet igen haha. Lyckas alltid få någon som har direkta motsattsen till de jag lyssnar på, gap och skrik denna gången... haha! ...varför inte?! Får väl ta en liten nostalgitripp tillbaka till 13års ålder haha!


Imorgon är det redovisningar! Två stycken! Har precis gjort klart powerpointen så nu är det bara den andra kvar men den ska vi göra imorgon innan redovisningen. Bra att man är i tid haha! Vi har verkligen knappt gjort något på det arbetet förrän i fredes. Men är man bäst så fixar man allt, och bäst är vi ju!

Snart ska Anna på APU i 6 veckor också. Haha! Lite synd om mig eftersom jag arbetar med henne på alla grupparbeten nu för tiden eftersom vi sammarbetar bäst. Kommer dö lite om jag ska jobba med någon annan, så hoppas jag får jobba själv. Hur kan du göra såhär mot mig Anna! Haha!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha det är lätt ;) Nej men jag tycker också att synd nu när det funkar så bra :)

2008-09-23 @ 17:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0