Blekinge!

Goookväll!

Ska strax duscha och sen platta håret, lite sent ute nu, klockan är ju jättemycket märkte jag men! Åker till skolan imorgon, överraskar mina klassisar lite om de inte läst detta innan såklart haha. Sa till dem att jag inte skulla komma idag eftersom Frida skulle vara här och jag inte skulle lämna henne ensam hemma. Men jag dyker upp ändå! På make upen ska de fortsätta redovisa de som inte gjorde det och sen ska vi väl börja på något nytt på social omsorg antar jag.

Nästa vecka ska jag till Nina! Hon har köpt wii, sjukt roligt! Så måste ju hem till henne och testa! Får antagligen åka på fredag och stanna till måndag för att få de så billigt som möjligt, efterosm jag då kan åka med mitt busskort till kristianstad:) (får betala utanför skåne sen) Men NAJS! Så blir en fin softa och chillahelg, haha!

Naaaej nu ska jag duscha! Heeejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0