Yaaay!

FINALLY

de blev lite ojämnt med färgen men GUD så mycket finare än i tisdes haha. Att åka till skolan kändes som att åka in i hades! Eller som mina bild/mattelärare Martin från högstadiet sa när vi åkte förbi rosengården i malmö. "Att åka in i rosengården är som att gå in i Mordor" Haha<3 Ungefär så kändes de att vistas ute med mitt misslyckade hår :(

Saknar Linåker ibland men skulle verkligen inte tänka mig att gå där igen. Men de hände en del roliga grejer där. Sara och jag pratade om det sist vi sågs. Alla hade sån respekt för mig, haha, det var så sjukt roligt. Antingen var de rädda för mig för jag var ju TEH SATANIST eller så var det helt enkelt som GP sa "Man är inte elak mot Sandra, det är en oskriven regel"<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0