Rekomenderat brev...!

Gookväll!

Idag fick jag en sånhär:


Upptäckte de för sent såklart men imorogn ska jag hämta. De är till 99.9% mina kateskivor så jag är jätteglad! Tänkte senast idag på när jag skulle få dem, hatar när de ska hålla på med postgiro och skit då man måste skicka sån jäkla lapp som inte finns någonstans längre. Finns en Katesingel på tradera som jag vill ha men såklart är de också postgiro och vi har inga såna lappar kvar. Var får man tag på såna?

Idag hittade jag massa demo med Kate Bush och de är så fina! Fattar inte varför hon inte sätter ihop en liten demoskiva, men vad jag har fattat så hatar hon alla dessa demolåtarna haha. Men det hindrar inte mig från att älska dem!



Skitbra låt! Ingen demo dock utan den enda färdiga studiolåten som inte släpptes på skiva
eller som b-sida, (som läckt ut då) why lord why? Den är ju aaaaasbra!


Kommentarer
Postat av: niiiiinaaaaaaaa

Du behöver ju inte sånna lappar, utan du kan ju betala med visakortet juuuu.. du köpte väl dina skiva? :O

2008-10-12 @ 20:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0