Posa Camilla, posa!

- Vill du se vad som är i min väska!
- Ja
- En halsduk, ett paraply, en vante... en vante till, hörlurar, ipod, kamera, börs... en ... sadel



Haha, min väska är ganska liten men den rymmer fan allt så varför inte stoppa ner en sadel för skoj skull? Haha ne, den är faktiskt till för att sätta på sadeln när de regnat och sånt, haha! Och den är jättemjuk!!! Självklart fick Camilla posa med den!

'

och med vanten såklart! haha, de är ju inte så jättefina men "oj vad varma de är." ;)

Igår i skolan så gjorde jag klart mitt arbete, sen satt jag och Camilla i matsalen i en och en halvtimme. Haha rekordet är ju dock två timmar så de blir skärpning snart! Vi kommer när matsalen öppnar och går när de är tomt på folk och alla matttanterna börjar städa där inne.

Och idag hade vi sovmorgon ju, men när vi kom dit, kom de ens någon lärare och tog vår närvaro? HAHA neeeee! Gud ibland undrar jag verkligen vad det är för fel på våran skola! Aldrig någon lärare, seriöst.

Kommentarer
Postat av: Sophia

men jag slår dig för idag hade jag en cocosnöt i min väska:)

2008-10-23 @ 19:30:47
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0