OMG....

Hehe godkväll eller godnatt...

Mitt hår blev... svart? Haha. Jag blir så ledsen, såhär kan jag ju inte se ut! Ska bleka imorgon och leta frisör så jag får det fint igen, jag vill verkligen inte ha svart nu. :( ARGH.

Imorgon ska jag till lödde och handla massor! (Måste handla mina fina skor snart med... men kanske senare i veckan) måste handla upp mina presentkort samt ta ut pengar från banken. Av någon anledning fick jag mitt studiebidrag hemskickat till mig så jag fåt hämta ut de istället för direkt in på mitt konto. Konstigt. Får höra med dem sen varför. Palla gå ner till banken varje gång?

Kom dessutom på att jag inte bränt min skiva som jag skulle skicka i bdb cdbytet haha. Fast har inte heller fått min skiva än så det är nog lugnt. Ska i alla fall skicka den imorgon för nu är allt klart. Kanske lägger upp någon bild på omslaget och sånt sen, imorgon... Ne nu kanske man borde sova, haha.

Kommentarer
Postat av: PAAATE

Jävla emo

2008-10-07 @ 20:12:58
Postat av: ninjapaj

Ameh du som gör sånna cdbyten och ska fixa fina cdlayouter, kan ju börja scrapbooka ju! :) fixa sånna fina cdkort och allt juuu!

2008-10-08 @ 15:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0