MUPmarie mötte makaronernas makthavare!

Såja!

Nu har jag duschat och mamma hjälpte mig dessutom att fatta lite vad arbetet handlade om haha. Så nu har jag lite att skriva om imorgon, känns mycket bättre:) Oj nu kom en liten Kate upp i sängen ojoj nu lägger hon sig på tang,,, entbptdet. oj ne jisses vad hårigt här blev!





Liten kat... Fast ser mer ut som en uppstoppad Kat här. Alltid när jag ska ta kort på henne ska hon se så sur ut! En sekund sen låg hon och mös ska jag säga er! Och tussade omkring!

Haha idag var det förresten kul på svenskan. Vi skulle skriva berättelser där varje bokstav började på samma bokstav. Jag, camilla och helena tog bokstaven M och lovar att vår historia blev grymmast! Lite osammanhängande men vadå?

Den handlade om Muslim-Anders och afrikanska apor, och att make-upp Marie mötte makaronernas makthavare! Haha, har inte skrattat så mycket på sjukt länge. Dog fan!

Kommentarer
Postat av: Max

Svårt att skriva en bokstav med en annan bokstav!

2008-10-22 @ 02:07:26
URL: http://www.CLOUDstation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0