Min microcutstext!

Heej.

Var ju bara tvungen att testa att skriva text till låten, så som jag hör det. Lite sådär lagom osammanhängande men visst låter de som att han sjunger så? Jag tycker jag har värsta skillsen! Roligaste är nu att se vad texten verkligen är, man brukar väl bli lite lagom paff när man märker att de var ju inte ens i närheten, haha! Här är i alla fall min fina avlyssnade text (massa stavfel också säkert haha) : :P

Heads love red with the grave
Modify and screaming my name
We can, same rose i should have loved
Same miss in the glove

I've seen you
May I see you
Merci, puppy sees
in your souuul

Me crawls lazy in the snow
Bleed, cannot sleep in the rain
It sounds like fox and aplause
Wake me up, scratched with veins

I've seen you
May I see you
Merci, puppy sees
in your souuul


Erkänn! De verkligen låter så!
Nu borde man kanske sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0