Microcuts

Yo!

Måste bara tipsa alla som inte hört, min favoritlåt ftm.
Muse - Microcuts



Alltså, så jääävla bra! Fattar inte hur man kan sjunga sådär, teh awesomeness, verkligen. Fast sen sjunger han inte sådär i så många fler låtar, eller rättare sagt han sjunger inte alls sådär i fler hela låtar. Så sjukt synd. För förövrigt kan jag ju faktiskt inte tycka att muse är så märkvärdiga, tyvärr. Haha. Men GODNESS vilken låt! Lyssna och njut!

Har ni hört någon som sjunger liknande (alltså hela tiden) säg till, jag dör ju!

Har dessutom startat en ny blogg, dock privat ;) Men det känns bra. Jag är ingen vidare på att skriva dagböcker och jag älskar att gå tillbaka och läsa tankar och känslor, fast jag har ju ingenting att gå tillbaka till. Jag skriver ju inte direkt personliga saker här, så det är så sjukt nice. Alla borde skaffa en egen dagboksblogg, jag tror det är jättenyttigt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: nina

men du får inte sluta med denna :(

2008-10-28 @ 22:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0