MEN KATEN

Haha. Jag hade lagt kläder på pudan så när jag kom hem idag så hittade jag Katen här...





Min garderob!!! Men KATEN! Jaja!
Vi var och handlade förresten, haha, enda gången jag går utanför huset typ. Nemen jag hade bränt lite skivor och det finns ju inget mysigare att lyssna i en sjukt bra sterio i en bil när de är lite mörkt? Så vi fick helt enkelt åka någonstans. Haha. Spelade microcuts för Lasse och han sa "Vafan är detta för skit? Detta är det värsta du spelat någonsin" HAPP, haha. Men sen spelade jag lite Kate, och oj vad hon är bra! Ska skriva lite om en skiva snart, den är så sjukt bra.

Kommentarer
Postat av: Nina

Aw, söte!

2008-10-27 @ 21:40:41
Postat av: Fia

HAHAHAHAHAHA. HAHAHAHAHAHA. DÖR! DÖÖR!! "GARDEROB" HAHAHA VAR DET DETTA DU MENADE MED GARDEROB AAAAA-HAHA! DET ÄR FÖRHELVETE EN JÄVLA B-Y-R-Å!!!!

2008-12-14 @ 03:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0