Keyvsansson

YOO

Är hos min syster i Blekinge så det är därför jag är lite off! Vi verkar inte få igång internet på min dator i heller så jag kan inte vara inne så ofta! Men nu har jag snott min syster dator lite så jag kan visa at jag lever, haha. Lägger upp bilder sen men jag var ju korkad nog att ta bort bilderna från kameran (la in de på min dator såklart) men jag kan fortfarande inte skicka över dem hit. Klantigt! Om jag inte kan lägga in dem i kameran igen? Vet inte om de går, vi får se! Annars kommer bilderna från fredag (när vi hade make up) upp på måndag! Vi blev jättefestligt fina;)

Idag har vi varit i skogen med Keyvan det var jättemysigt! De finns så fin natur här, massa kullar och havet och sånt där. Så det är så fint att gå här. Tog lite bilder på honom också, han har blivit ENORMNESS! Skojar inte.








Han börjar bli riktigt snygg nu! Förut var han sån ful fetknopp. Haha!
Jaja, ska inte skriva för mycket så de blir jobbigt at läsa!
Imorgon ska bloggen få besök av Keyvan massor HEHE;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0