Kategorier

Hej!

Nu har jag gjort kategorier och sorterar lite. De jag orkade, var ju hela nio sidor att gå igenom:(
Jag har gjort en skolkategori så min klassisar kan kolla utan att behöva rota genom hela min blogg, en musikkategori och en katen katekategori med alla bilder på världen fulaste och finaste katt! Och lite annat! fast jag råkade lägga in ett inlägg med tori amos under "mina fina" är ju inte direkt där den skulle vara men får inte bort den därifrån</3

Fast borde göra en till med egosandra<3

Plus att ett inlägg som skrevs för längessen ligger under detta inlägget, haha hur kom de dit? Jaja. Skit i de inlägget!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

hmm jag borde också göra kategorier:P

2008-10-30 @ 00:11:42
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0