Iphone oc exorcisten!

Jag vill ha en sånhääära:


Jag och Camilla har suttit och kollat massor på tradera. Nu har vi värsta tävlingen om vem som får en FÖRST HEHEH jag vinner såklart. Haha, ne, men har nog inte råd med något sånt här på ett jävla tag.

En annan sak jag har suttit kollat på är exorcisten med Sofia, haha! Så hemskt. Jag har alltid varit sjukt rädd för den filmen och de är tack vare den jag inte kan se på skräckfilmer mer men nu när man kollar på youtube så är den nästan ibland lite komisk, haha! I alla fall när hon svär och sånt. Men haha, ueeeeee så äckligt. Tur de är dagsljus och att jag sitte ri ett klassrum fullt med massa folk och liten youtuberuta. Hade det varit större hade jag nog dött.

Kommentarer
Postat av: niiiiinaaaaaaaa

Jo, men köp.. så kan du ge mig din ipod.. hhiihih. Usch, såg en äcklig film häromdagen. The strangers. Usch, både jag och Mohammad kunde inte sova efteråt. Hade så ont i magen.. Handlade om ett par som åker till en stuga, så kommer tre maskerade människor och leker sadistiska lekar, genom att skrämma dom.. Knacka på dörrar, göra sånna hemska saker. Sånt man är livrädd för att det ska komma när man är ensam hemma..

2008-10-15 @ 21:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0