Idoldaniel?

Tja!

Nu har jag kollat på idol! Tyckte många sjöng ganska bra idag, haha, brukar tycka tvärtom. Men Lars min favvo sjöng lite larvigt på refrängen, dumma dumma dig! Sen kan jag faktiskt inte hjälpa att jag tycker Johan är söt :( Vi satt och skrattade åt honom i slutet när han sjöng för han kan verkligen inte sjunga men det är lite gulligt ändå. Jag menar, kunde Amanda Jensen sjunga? Haha nej.

Min favorit förra året var Daniel, var tog han vägen? Jag trodde faktiskt att man skulle få höra av honom lite mer än vad man gjort, (har hört en skitdålig låt som han nyligen gjorde, jag menar WHAAAT!) Han var i alla fall skitbra i idol. Min värld rasade samman när han åkte ut! (haha okej inte riktigt...)



Robin B eller Sepide kan ju åka ut idag tycker jag i alla fall.
Nu gör mamma rulltårta! Jag var besatt av de när jag var typ 8 (choklad då alltså), sen föråt jag mig väl.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Amanda hade ju en skit härliga röst även fast hon inte kunna sjunga värsta höga tonerna. Men iallafall, hon gjorde suspicious mind asbra:) Hon skriver bra låtar också:) men iallafall jag hejdar på Sepideh även fast hon kanske åker ikväll:( men hon har bäst röst iallafall!!

2008-10-24 @ 21:46:19
URL: http://sophiaa.webblogg.se/
Postat av: Sandra

sofia> gillar inte riktigt amanda fast hon sjöng hallelujalåten skitbra!

2008-10-24 @ 21:48:28
Postat av: ninjapaj

Daniel har ju blivit känd nu ju! :O han har nyligen släppt värsta hiten juuu! Lars var ååååh! sepideh, anna och alice är najsiga med!

2008-10-24 @ 22:53:43
Postat av: ninjapaj

justja.. kevin var ju också bra idag, fast jag gillar inte han egentligen.. blääääääääääää!

2008-10-24 @ 22:55:14
Postat av: Sandra

men daniels "hit" är ju skitdålig. haha. och sepideh är ju asdålig haha.

2008-10-24 @ 23:15:31
Postat av: Anonym

neee, sepideh är ju en av de få som har talang juu! hon är ju en riktig artist ju!

2008-10-25 @ 13:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0