Hoppsan! igen

Okej, here we go...

Mina efterlängtade adidasskor som jag dregglat över i typ ett halvår...
Äntligen hade jag råd till dem! Haha!
800:-




Sen skulle mamma kollade på skor i en annan affär...
Men jag hittade visst några fina där också...
350:-

(Måste ju lära mig gå i klack någongång)

400:-


Sen hade jag ett presentkort på bokio för 300 kronor. Fast sen fanns det ett erbjudande om man köpte fyra pocketböcker... då fick man den billigaste gratis! Toppen tyckte jag!

Så, böcker för 431:- tror jag... Fast det blev ju bara 131:- att betala!
Per Nilsson - Hjärtans Fröjd
Per Nilsson - The return of hjärtans fröjd
Lene Kaaberbøl - Skuggporten
Cecily von Ziegesar - Gossip girl 1
Cecily von Ziegesar - Gossup girl 2! Haha underbart ju! Älskar seriern!


JA, sen hade jag presentkort på ginatricot! På 50 kronor fast jag hittade en fin klänning
för 150 och två tights... eller leggins.. eller ja!


Och sen hittade jag en jacka som jag ville ha...


Fast man kan ta av pälsen där uppe, då ser den ut såhär:



HEHE. Vad fint att hitta pengar i sitt rum som man kan handla för! Nu behöver jag ju inte handla på ett halvår...
När jag kom hem hade jag i alla fall fått post! En Kate Bushflexiskiva. Tunn som ett asplöv, trodde först de bara var en papperbits men nä! Den gick visst att spela ändå. Så där var tre låtar från Never for ever.




Så de var nog allt.. .ELLER NÄ
Mitt i allt handlade jag ett rosa band också, haha!

Kommentarer
Postat av: Ninja

Nejmenneeej, så avis jag blir. SÅ sööta kängor.. och adidasskorna måste vara helsköna.. och de finskorna var ursnygga!



skinnjackan var också cool! vill med shoppa! :( har presentkort på 500:- från min födelsedag på gina tricot.. inte handlat där ännu.. får köpa mig en härlig höstkofta där. :D hihihi.

2008-10-29 @ 23:00:59
Postat av: Sandra Kling

Ska också handla ett rosa band nån gång! (När jag hittar såna där i en affär där jag handlar annat, för dom är bara på ställen där jag inte handlar och jag orkar inte stanna bara för att krångla med bankkort och allt. Lösa pengar har jag sällan xD)



Men Kate bush skiva. Du måste vara rädd om! Papper går lätt sönder O:

2008-10-29 @ 23:04:42
URL: http://camerashutter.wordpress.com
Postat av: Sandra

nina> handla på ginatricot nu kläderna där är skitsnygga nu. ville köpa allt<3

2008-10-29 @ 23:16:06
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0