Hemma igen.

Yo

Har kommit hem nu. Drygt att åka tåg i två och en halv timme:( ARGH men men.
Nice att komma hem till lilla Katen. Hon kom springandes emot mig när jag kom hem<3 Lasse sa också att hon hade varit helt tyst hela helgen (förutom när hon vill ut) men så fort när jag kom hem så började hon gnälla. Jävla utnyttjare är hon haha! Bara gnäller på mig hela tiden.

Ska fråga Lasse om han kan färga mitt hår sen. Är så trött på utväxt och färgen blir så ful när man färgar i rödnyans och den sen går ut. Typ någon äcklig brunblajja. Så har köpt vanlig brun hårfärg typ som min originalfärg så jag kan slippa färga det på ett tag. Fast gilla ju när det är lite rött så färgar de säkert så snart igen:P Kanske borde gå till frisör och fråga om hennafärg! Why nooooooooot! Borde testa någon ny frisör för jag går alltid till samma.(okej nu låter de som att jag går til en frisör skitofta men de harhänt typ tre gånger... ) Haha. JAJA. Borde dessutom permanenta om mitt hår. Tycker att det har blivit så platt nu... eller, platt uppe i hårbottnen och sen tjockt längst ner. Gillar inte:( Måster tupera som fan hela tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0