Förra veckans hårfärger, haha

Måste förresten ta lite bilder igen så de inte blir massa inlägg utan bilder :( Haha kan lägga upp bilderna på mitt hår hur de var förra veckan. :p Skulle som sagt färga håret brunt (hade redan brunt) eftersom jag skulle ta bort utväxt och sånt men de blev SVART. har dock ingen bild på de förutom att de såg ut såhär i cam typ:



Kan ju säga såhär att, de inte är som bilden är mörk, utan de var verkligen så svart. Och tro nu inte att jag inte gillar svart för de är väl den färgen jag oftast färgar till men nu för en gångs skull ville jag verkligen ha BRUN, så blri de svart. Blev riktigt deprimerad haha! Dagen efter köpte jag blekningsmedel som jag sedan upptäckte INTE TOG PÅ MÖRKT HÅR utan bara om man redan var blond... Onödigt. De blev svart och lite brunfläckigt, ÄNNU FINARE;) ..... (ser dock itne så farliigt ut på kort, men kan säga att de verkligen var skiftningar från svart till brunt till lite orange där bak osv.)



Haha fint va? Så tänkte jag att jag skulle bleka de då med RÄTT BLEKNING, haha så blev de SÅHÄR!!! HAHA



HAHAHA, orkade inte platta de i heller eftersom jag skulle färga de direkt efter, så nu får ni se hur fint..... (haha hemskt) de ser ut när de är LOCKIGT hahahaha, jag dör. Oranget dessutom, kan de bli värre? Jaja guldlock nästa? ;)

Sen köpte jag iaf den röda färgen och så blev de såhära:


Haha. Fast jag vill ha brunt :( Men vågar verkligen inte färga de brunt nu på ett tag så jag får köra på rött! Jag menar hur fint var de inte här:



Typ finaste hårfärgen:( Haha, men de röda är också fint, de gillar jag!

Kommentarer
Postat av: Micke

Oj, jag trodde knappt det var du med guldlockarna:P

2008-10-15 @ 17:25:52
Postat av: niiiiinaaaaaaaa

HAHHAHAHAHAHAHA, NÄMEN TJENA GULDLOCK!

Åh, så ditt hår är det röda nu? Det är ju fan finast! Be proud! Jag är avis

2008-10-15 @ 21:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0