Ett andra försök...

Hellu.
Mattan väckte mig förut och frågade om vi skulle träna idag. Haha, ja de kan väl inte vara helt fel! Har inte tränat på flera veckor nu. Det började med att jag ville ha en veckas paus eftersom jag hade så mycket i skolan och inte hann plugga. Nästa vecka tänkte jag att ville ha en vecka till för de var ju så skönt! Haha, sen har de bara inte blivit av. De är så lätt att vänja av sig och sen att börja igen är så sjukt svårt. Men nu gör vi ett andra försök.

Det positiva är dock att Mattan inte heller tränat sen vi tränade sist! Så vi är lika dåliga<3 Jag som har gått runt och haft dåligt samvete för att hon fått träna själv, men NÄ haha! <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0