Dööööv.

Mamma: Nu tar jag all din balsam med mig
Jag: VA all balsam!
Mamma: Ja, men de finns väl kvar lite i dem sen du färgade håret
Jag: De är slut
Lasse: Va? all balsam?
Mamma: Men kolla dem där uppe för de kanske finns kvar
Jag: Nej... de är slut
Lasse: Var?
Mamma: Där uppe
Jag: De är slut!!!!
Mamma: De är från när Sandra färgade håret
Jag: DE ÄR SLUUUUUUT SÄGER JAG!!!!!!!!!!!!!

HAHA, får DAMP alla är så jävla döva idag så de finns inte. :P Dampar loss.
Jaja, nyss var jag och handlade massa mat för som vanligt är de alltid jag som får följa med. Jag fick lite god mat också såklart! Såna små grejer som är så goda... mmm!

Nu måste jag plugga. Måste göra den estetiska verksamhetsbilden, men vet nog vad jag ska göra nu, och så måste jag göra en omvårdnadsuppgift som verkar skitjobbigt... Fyfan säger jag! Men får skylla mig själv som sitter dagen innan... blir alltid så. Jaja, kan alltid jobba med den i skolan imorgon, fast hur mycket gjort får man i skolan? Ingenting.

Och idag så gjorde jag klart svenska arbetet och trodde vi skulle redovisa men ICKE. NÄENEÄE. Har så mycket plugg hela tiden, de är så dåliga på vår skola. För de kan vara lugnt i flera veckor och sen bara POWEOIO så kommer ALLT på samma vecka. Dåååligt.

Kommentarer
Postat av: Max

Så är det jämnt på skolor.

2008-10-13 @ 23:36:44
URL: http://www.CLOUDstation.se
Postat av: Sandra

sämst

2008-10-14 @ 06:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0