Cpuppgift.

De funkar inte riktigt att uppdatera idag :( Får se om de går nu då!
Måste plugga, men kollar på pappret jag ska göra och bara... HEHE, kul? Ditta sa till mig att jag var tvungen att göra den uppgiften för att få betyg i estetisk verksamhet och de vore ju orättvist för de andra om jag slapp den och fick betyg ändå? Javisst sa jag men fick sen veta att varken Camilla eller Helena lämnat in sin... SÅÅÅ orättvist var de tydligen, haha. Ibland blir jag så sur på Ditta.

Jaja, detta är vad jag ska göra i alla fall. Ta ett påstående, gestalta en bild och sedan skriva ståndpunkt osvosv. Ganska lätt! Om de inte vore värsta störda påståenden, typ som " Man ska alltid ställa upp och vittna vid en rättegång, även om man tycker att det är obehagligt", "Vi här i Sverige idag har rätt att tycka synd om oss själva" och "Man kan få ge upp sin religion och sluta vara troende" Haha? Jag menar hur ska jag göra en bild till något sånt? Åååååh, oooooooooorkar inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0