Suspended in gaffa

Nu har jag gjort mina läxor! Vi hade en läxa i svenskan där vi skulle skriva en historia som upprepade sig. Skitsvårt! Men till sist så skrev jag om The ninth wave, b-sidan av hounds of love ni vet! Verkligen älskar de låtarna, de är ju bäst!

Imorgon har vi idrott, jag hatar torsdagar. Jag är förkyld och vill inte vara med, men jag har varit borta så många gånger där så Dagge blir väl ledsen på mig. Haha. ALLTSÅ ARGH orkar inte vara sjuk, tur att Kate finns så jag har något att lyssna på.

Typ en av världens bästa låtar:


Kate Bush - Suspended in gaffa.

Kommentarer
Postat av: Sophia

ja, du måste verkligen komma =D

2008-11-19 @ 22:50:57
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0