merry x'mas


12åring på morgonen


12åringen igen


ao sen blev de iaf bra. ville mest bara visa att jag har ögon och sånt.


eehehe gran. fast detta var ju efter att klapapr var borta, dum som man är.

Firade jul hos min mormor, åkte vid halv två kanske, vi är ju rätt slöa här. Alla var helt fina men vatusan, jag tog på mig mjuksbyxor HAHAH lia bra. "Är väl ingen nobelmiddag vi ska på eller?" fick jag försvara mig med när Lasse sneglade konstigt på mig. Och de var de ju inte, bara lite mysigt hos min mormor. Åt mat där och sov mest haha, var så sjukt trött.

Sen åkte vi hem, öppnade paket och sånt. Fick lite blandat, en adidaströja, kate bush - aerial, pengar, presentkort på gina/kicks och en sån grej till laptopen som man har den på och så en lapp där det stod TATOO på, = jag får en tatuering som de står för. Sjukt fint!

Denna julen hade även Nina och jag köpt julklappar till mamma och Lasse, haha! Så de var extra kul. Är så kul att ge till andra om de uppskattar de :) Bättre än att få själv! Men i alla fall,

Sen hade Nina och jag får årliga tradition, typ julkonsert HAHA. Nina brukar alltid sjunga några låtar och jag har spelat piano men i år sjöng även jag! Sjöng två tillsammans och sen två björk och en med cranberries. Det gick bra även om jag var nervös som jag vettetusan vad. Sen spelade jag två låtar på piano och sjöng till, två som jag skrivit själv och sen att alla och grät HAHAHAHA<3 Så söta.

Men nu ska jag snart sova,
GOJUL.


Kommentarer
Postat av: fred

HAHA GRÄT? bäst! XD

2008-12-25 @ 13:36:48
Postat av: fred igen

och visa att du har ögon !HAHAHAHAHA

2008-12-25 @ 13:38:11
Postat av: Elias

phew!andas ut blev lite rädd i början att du hade skippat din underbara frisyr:O blev rädd ju :(

2008-12-26 @ 13:24:54
URL: http://elyinthemiddle.blogg.se/
Postat av: sandra

hehe. hoppas du inte tror att man vaknar upp med de håret. HAHA. då är du ju dum på riktigt :p

2008-12-26 @ 14:49:01
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Elias

nä men fatta vad tufft det hade varit OM du hade gjort det! haha. blev ändå rädd ju =(

2008-12-27 @ 16:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0