Sällan söndagar är bra då, ellor.

Kul att man har annat att göra än att plugga  NEEEEEEEEEJ GOSSIP GIRL?!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIIIIIIIIIIIIIICKE:'( Dagen är förstörd nu!!!!!11111Eller inte för Micke är ju BÄST!!!!!!! tack.

I alla fall,
igår pluggade jag svenska de gick ju faktiskt jättebra även om de var så jävla tråkigt? Typ tråkigare ämne jag skulle skriva om får men leta länge efter, eller inte alls förresten... behövde bara vänta tills idag då jag skulle göra en uppgift i omvårdnad. TRÅKIG om NÅTT.

Och imorgon är det skola och imorgon är det gullstrand. FYFAN FYFAN. :( Kan man hata en skola mer än jag hatar gullstrand? Ja, filborna då. HAHA, Filborna slår ju allt och alla. Var det inte lov snart eller? Undrar snart aso.

Kommentarer
Postat av: micke.

och så är telefonen trasig hur ska du då klara dig:O

2008-12-14 @ 20:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0