Fiat och Nicollet

Har varit med Nicole och Fiat typ... "hela helgen" söndag är ju typ inte helg, vet inte ens varför den finns. Haha! Mötte de igår vid 18tiden och så stannade dem till 20idag. Blir fan aldrig av med dem när de väl har kommit alltså, haha! Ne, men de är så fint att ha dem här :D

Skulle ha HPmaraton vilket resulterade i en film, den flammande bägaren och åh vad Rupert (ron) är snygg då! Sen skulle vi kolla på Donnie Darko istället, och ja hur snygg är inte JAKE då!
- Varför är denna filmen så jävla bra egentligen?
- För han är så snygg...

HAHAHA! Dör<3
Nicole somnade när vi kollade på Donnie dock, hon var så rädd för Frank så när hon skulle blunda när han kom så somande hon i stället. HAHA, pallar inte alltså! HAHA. Jag och Fia var uppe till typ halv sju istället men varför inte, ändå gick vi upp kvart i tolv? Vad händer?! Åkte vill väla - brottades med folk, gick till IKEA, åt korv, åkte hit igen, kollade på harry potter och fången från azkaban och sen åkte de dem. :( Fia skulle se twilight med Elias och jag vill ju med se den, men har itne pengar så kunde inte följa med :( Dör.

- Vad är Katen för ras egentligen?
- Bonnkatt?
- Men va? Hon är ju vit?

- Är de hans band?
- Ja
- Är de dem, dir en grey?

- But Hermione, you're a girl?
"SJUKT OBSERVANT" HAHAHAHA!


Fick även tillbaka min kamera, lägger upp ltie bilder sen! Hoho!

Kommentarer
Postat av: micke.

Helt nödvändigt att väcka mig innan ni gick och la er också:P

2008-12-21 @ 16:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0