Fall out boy



Fall out boy har släppt nytt album. Alltså jag älskade dem så jävla mycket, okej de gör jag fortfarande. Problemet är väl bara att jag är korkad och spelar sönder all musik, så har ju inte lyssnat på dem på ett bra tag. I alla fall, så berättade Elias för någon månad sen att de skulle släppa ny skiva och snacka peppen på de! Sjukt glad! Men näe, hör skivan och vafan är det för mög. Hört sämre eller? Blir så ledsen!

Har bara lyssnat på skivan en gång i och för sig så får ge den fler chanser men första intrycket var ju kanske inte de bästa. Sjukt besviken bara, finns inga ord. HAHA. Men får lyssna mer och se om de blir bättre. De bästa med nya skivan är i alla fall att de borde gå ut på ny turné nu? Förra konserten var ju teh AMAZINGNESS.

Lite bilder jag tog på konserten 21/03-07










<33333
och <3 på vakten som vill vara med på varje bild

Kommentarer
Postat av: Sandra Kling

HAHAHAHA han försöker ju verkligen på den översta bilden! Ser hur han sträcker upp giraffhuvudet för att komma med <3

2008-12-11 @ 21:25:59
URL: http://camerashutter.wordpress.com
Postat av: sandra

HAHAHA eller hur?!?? vill bli kändis

2008-12-11 @ 22:37:01
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Elias

wtf haha har du vekrligen skrivit typ 20 inlägg lr har de bara kommit upp sent? xD lr så är min bloggkoll SEPE

2008-12-16 @ 15:30:09
URL: http://elyinthemiddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0