雅-MIYAVI- Requiem ボーナストラック

När jag var liten tänkte jag skriva, men det var ju egentligen inte så länge sen, haha. För fem år sen så älskade jag den japanska artisten 雅-MIYAVI-. Ungefär lika mycket, om inte mer, som jag tjatar om Kate Bush tjatade jag om honom. Var typ kär i honom på riktigt! Var inte så himla lätt att få tag på hans musik på den tiden men lyckades på något konstigt sätt ändå hitta en japan som sålde cd/singlar/dvder med 雅-MIYAVI- till mig. Vet inte hur mycket pengar jag la på det, en singel kostade ca 150:-. SINNESSJUKT.

Hur som helst, hur mycket jag än inte ville erkänna det så lyssnade jag tillsist sönder musiken och började lyssna på annat. Men installerade itunes för någon dag sedan och lyssnade genom gammal "nostalgimusik" och så kommer denna låten... Jag DOG! Tycker fortfarande att den är helt fantastiskt bra, får ont i hjärtat så bra den är. Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag fått se honom live.
Han är ju så fin så han nästan känns på låtsas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0