IAMX i helgen



Imorgon åker jag upp till Stockholm för på lördag ska jag förhoppningsvis se min andra konsert med IAMX! Så himla fint! Finns biljetter kvar för dem som missat. Men ja, är inte så många som känner till IAMX här i Sverige så de som ska se har väl fixat biljett redan. Men de är ju inte försent att börja lyssna, lätt en av världens bästa artister! MM<3

För de som totalt missat Chris Corner kan jag ju säga att han är föredetta bandmedlem (sång, gitarr och synth) i bandet Sneaker Pimps, som också ligger nära hjärtat, men har sen 04 och framåt kört solo under namnet IAMX. Han är helt fantastisk! Gör helt sjukt fina musikvideor, kolla här & här, och bara är så sjukt, sjukt fin! (så mycket fangirlvarning här känner jag. allt blir så huehue) Han har i alla fall släppt tre skivor men bara de två senaste finns på spotify. Tryck på ett omslag för att lyssna.

mmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0