Konserter 04, del 1



Tycker det är ganska kul att kolla på min konsertlista som jag byggt upp under åren. Gick på min första konsert år 04 och såg då Nightwish och förband var Lordi, haha! Hur fint som helst var det i alla fall. Det roligaste med att kolla på listan är att man ser tydligt alla olika genrer som jag gått igenom. Tänkte lägga upp mina konserter genom åren och sammanfatta dem lite. Börjar från början... De med fet stil är huvudartisterna och de andra bara förband.

2004
021004 Lordi
021004 Nightwish
061104 Anna Ternheim
061104 Lars Winnerbäck

Hann bara gå på två konserter detta året men man får ju börja försiktigt. Speciellt när mamma och Lasse inte var så glada över det, haha! Lars Winnerbäck konserten är fortfarande en av de bästa konserterna jag varit på. Allting var så nytt och man skulle på konsert, de var en så stor grej liksom. Nu är det ju inte alls samma känsla och pirr innan och efter som det var då.

Var så jävla glad under konserten i alla fall att jag började storböla. Lars Winnerbäck var min stora gud då så att få se honom live (dessutom aukustiskt. alla andra gånger har han spelat med hovet) var bara helt sjukt. När allting var slut och mamma skulle hämta mig blev hon helt chockad över att jag grät och trodde att någon hade varit taskig mot mig men jag var ju bara så himla glad! Haha! Så fint minne.



Tråkigt nog typ de enda bilderna jag har kvar. Dessutom i skittaskig kvalite och skitsmått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0