Studio 11-17

Idag har jag haft sjukt kul! När jag sjöng på galan mina klasskompisar hade så kom ju ljudteknikern fram till mig efteråt och sa att jag jättegärna fick skapa en cirkel inom unga röster i Landskrona som han typ håller i... Så där har jag varit idag och spelat in massor. Pascal, som han heter är typ den första som verkar fatta vad jag gillar för musik och fattar vad jag menar när jag vill att de ska låta "lite konstigt." Så himla skönt ska ni veta!

Så idag spelade vi in två låtar och testade att mixa lite med dem i datorn, så jävla häftigt. Tror jag döör! Vi testa trummor och konstiga ljud och jag blev som ett litet barn, haha! Så himla kul och äntligen börjar det låta som jag vill att de ska göra. Jag tycker de blir så himla tunt och tråkigt med bara piano.

Sen fick jag världens finaste komplimanger!
Att jag lät som Björk.. fast BÄTTRE. + Att jag påminde om The Knife. Ooojojoj kommer aldrig smälta det. Hur bra komplimanger? Ska leva på dem ett tag. På tisdag nästa vecka ska vi fortsätta igen! Happy House


Kommentarer
Postat av: Fredrik Hoffman

Ngt att smälta men det stämmer att du gör riktigt bra musik! Och att du har talang och att du är bättre än många. Fortsätt med det!

2010-04-13 @ 23:38:45
URL: http://fredrikhoffman.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0