Jónsi kommer till vega.



Skulle precis gå in på billetlugen.dk och kolla om det fortfarande fanns biljetter kvar till The Kissaway Trail i maj och så såg jag på framsidan att Jónsi kommer till vega! Hur fint? Så himla skönt för mig för då slipper jag lägga ner pengar på Way out west + boende eftersom både Jónsi och Marina & the Diamonds kommer att vega i sommar! Och dem två är väl de bästa bokningar på WoW i år, enligt mig.

Så har ni vägarna förbi Köpenhamn den 17 augusti bör ni ju kolla in Jónsi! Det kostar 200 danska.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Hoffman

Vill också se båda... får se hur jag gör med den biten...

2010-04-22 @ 14:45:19
URL: http://fredrikhoffman.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0