Finally lite skivor!

Sjukt längessen jag fick hem skivor! För bara några månader var skivor de enda jag la ut mina pengar på, men nu har jag ju lyckats köpa allt jag vill ha. (Eller ja, med katen iaf) Går nästan aldrig in på tradera längre för där finns inget! Men idag fick jag lite skivor i alla fall! Jag har saknat att få hem avilappar eller små paket i brevlådan. Det är ju typ de finaste som finns!

Kate Bush - This woman's work 7"


Kate Bush - Rocket man 7"


Som kan bli en fin liten plansch!


Red hot chili peppers - Blood, sugar, sex, magik


Med två lpskivor i!


Kommentarer
Postat av: Neina

jag är avis på rhcp-skivan :(

2009-03-20 @ 16:19:56
URL: http://neina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0