08 del 1

Haha lite sent va, men bättre de än aldrig ju. Lite kort om 08 då.
delar upp de i två för de blev ju ganska många bilder ändå. Haha...

Januari:




Spenderade min första dag på nya året, 08 hos diddi! Hon trixade med mitt hår. Blev något sånt här,





nått sånt ja.



Fick hem brev på posten, inte från vem som helst utan från självaste David Fridlund. Aaaaaamaziiing.



(bild från google haha) började på världens bästa praktik med något av de bästa människor jag träffat. Lollo, carro och pia i mitt (L) alltså. Sjukt roliga även om de är sådär lagom 40+. Såg någon dö. Inte så jävla hemskt faktiskt.

Februari:




Köpte glasögon, inte dållit?







Var på något konstigt konstmusuem i Danmark. Överlycklig över att vara i Danmark var ju i alla fall men man kunde ju valt roligare ställe än ett museum. Roligaste var dock när vi skulle iväg, alla fick biljetter utan jag, camilla, anna, helena och mohamsi. Dessutom åkte en lärare med de andra 40 eleverna som hade biljetter medan tre stycken stannade med oss. Som att de behövdes? HAHAHA

Mars:




Såg ut lite såhär ett tag.



Hittade världens bästa youtubeklipp. The Hillywood Show. Seriöst, BÄSTA. Tråkigt någon dag? Lätt att man ska kolla på dessa, de är verkligen helt otroligt. Haha!



Skulle se han här som är något utav de roligaste som finns?
Men nä, ligga hemma och peppa vinterkräksjuka istället? Gärna.






Sen blev de väl påsk? Jag var kreativ som få. De var dock inte Kate.



Tji där fick hon för att hon var så slö på påsken. Haha! Ne, synd om Katen här. Hon steriliserades.



Drog in mammas gamla spelare och skivor i mitt rum. Började inse de fina med vinyl.





Blev gangsta.

April:


Fick min första skiva med Katen Bushen.







Åkte in till Lund och såg självaste Chamillionaire. Grymmast! Smått felplacerad dock då jag stod längst fram med killar långa som höghus med hoodies och keps och ja ni vet hela packet liksom. Men jag är ju gangsta?

Han tog upp tre stycken på scen som skulle få rappa också. Hur. I. Hela. Friden kunde dem ens komma på något? Sjukt bra på att rappa? Kändes som att allt var bestämt sen innan men de var de inte, men ja. Skillade killar. JAJA, säger bara INDUSTRY GROUPIE (L)

__________________________________

Jobbade natt på min APU. Haha softaste ever? Lollo köpte massa godis och jag hade med mig en harry potter bok. Satt och kollade på tv hela natten ungefär. Men jag somnade en stund vid 5-6 tror jag, haha! Men ändå! Sjukaste.

- kan du tänka dig att min son fyller 25 år i år?
- ja när jag ser dig så kan jag det.




Katen hade repat sig från operationen? Hahaha!





Åkte in till helsingborg med Anna, Camilla och Sofia och kollade på Sissela Benn a.k.a Filippa Bark. Vi var faktiskt inte så osociala som de ser ut på bilden haha. Men de ser sjukt roligt ut. Typ tja "ska ut och träffa lite vänner..." hahahaha!



Fick min miyavibiljett. Hade mått så dåligt innan inför biljettsläppet, ja sen var de ju bara att må dåligt genom att tänka på att svenskar är skit och 90% var wapaneser.







Var jämt uppe i höör och stekte. Där är så sjukt fint.



Nina köpte Kevve.

Maj:












Renoverade mitt rum, det blev ju faktiskt ganska fint tycker jag.

Juni:
Slutade på min APU. Både jobbigt och kul. Eftersom jag då fick typ sommarlov. Dock skitjobbigt ändå för jag har haft så jävla kul. Alltså inte bara personalen var typ den bästa utan verkligen vårdtagarna också. EDITHAN!!!! Alltså, ska verkligen döpa någon till Edith för att hylla henne. Grymmaste tanten någonsin. Hade någon enorm vrede men fyfan vad kul jag har haft inne hos henne.

-åsa kommer in i rummet-
edith: vad var de för tossing som kom in här nu?
jag: det var åsa
edith: en norska?
jag: nej, det var åsa!
edith: va...? var det en åsna?

"stå inte där och väx. klipp ditt fula långa hår, du får de ju i maten när du äter. gud vad blek du är, jävla blekfis." HAHAHA<3







Slutade skolan och fick sommarlov. Passade på att bada i en fontän, varför inte?





Nina tog studenten:)



Träffade Björn Gustafsson någon gång också! HAHAHA


Var hos Fiat och kollade fotboll. Sverige - Ryssland, men ja sverige sög?


Stanna hos Fia och gick på nattvandring


Hamna hemma hos mig, startade en tradition, dvs: äta


retarded





Sen var de väl midsommar? I BILLEBERGA HAHAHA



Ovanligt? Hade fia och nicole här, sen skulle vi hem till fia och sova hos henne. Sen när vi gått hela vägen till henne i cpväder, kallt som fan och med cyklar som hade punka så märkte hon att hon inte hade sina nycklar... ja, bara att gå tillbaka?













Åkte till peace and love för att se Jason Mraz och The pigeon Detectives. De andra var ju fina + men inget speciellt minnesvärt haha! Sjukt jobbigt med publik på Jason men på tpd var allt perfekt. "This one is for you" sa han och kastade sin vattenflaska till mig. Finare?





Var med spett igen, jag var sjukt gangsta.

Kommentarer
Postat av: chuck bass

hahaha midsommar i BILLEBERGA (L)



ska vi äta nu?

2009-01-03 @ 21:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0