Jesper Rönndahl... igen!

På senaste tiden har jag blivit sjukt bra på att inte stressa. Det vill säga, faktiskt komma försent utan att bry mig. Men idag fick jag ett återanfall och stressade till bussen och var där alltså tjugo minuter för tidigt. Men vad gör det när två killar från åttan pratar öppet om sitt liv för mig om att de blivit tvångsvårdade osv... SPENNANDE. Hur som helst, gratis resa till malmö för busskortet, sen var det gratis inträde till Harrys och sen ja, råkade vi ju gå ifrån bordet när allt var slut när vi beställt mat och dricka för 227 och betalade alltså ZIP ZERO NADA för hela kalaset! Det kan jag väl ändå kalla ganska värd kväll?






Behöver jag säga att Jesper är sådär lagom bäst? ... Ne


Allting slutade typ kvart över tio (skulle slutat tio) och våran buss gick ju tjugo över så det kändes ju lite kört men istället för att springa som några as, vilket vi iofs gjorde sen, var vi ju tvungna att hälsa på Jesper!


fia: jesper, kan vi få din autograf
jesper: men självklart, vad ska jag skriva?
fia: nått kul men skynda
jag: ja skynda vårt tåg går snart
jesper: va? ne? när går det
nicole: tjugoett över (klockan var sådär 17 över)



fias lapp:
"FIA! slappna av, du hinner"
min lapp
"Sandra! Du kommer aldrig hinna"

jag: vi måste ta en bild!!!!!
*nicole tar kortet nästan innan fia och jag hinner sätta oss bredvid*
jag: ta ett till de där var ju jag inte beredd på
jesper: jag tror jag blev bra på den


(originalbilderna har ni ju sett på bdb, så låt mig vara lite mindre ful)

.... ja, jesper, ja.
hur lyckas verkligen alla tre se ut som skit samtidigt? jag kör någon hederlig smygnazisthälsning eller om man hellre vill kalla den "klappa-pelsen"rörelsen och fia: "JAG ÄR JU FET!"


För detta kortet blev så mycket bättre......, ja. Men kör till!

jag: och jag måste få en kram!!
jesper: nu kommer ni missa, det är kramen som avgör!

Och visst missade vi vårt tåg, eller det stod där när vi kom men de fanns inte en chans att vi skulle hinna trycka ut biljetter och vi sa till hon biljettkonduktören men NEDÅ, ska ni på här utan biljett så kostar de sådär 200 kronor. Tror inte de! Bäst man ringer Lasse. = Gratis resa. DVS HELA DAGEN VAR SÅ GRATIS DEN KUNDE BLI.

Kommentarer
Postat av: Sophia

hahahaha söööööt=)=)=) nu blev du lycklig va?

2009-04-22 @ 08:26:37
URL: http://sophiaa.webblogg.se/
Postat av: Fia

ÅH. <3

2009-04-22 @ 10:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0