Running up that hill (A deal with God)

Ohnoes!

Gick precis in på billetlugen och kollade biljetterna till Jason Mraz (vilket jag gjort VARJE dag) men idag var de slutsålt?! Jag som hade väntat tills mamma fått lön och allt så jag kunde köpa :( Är så ledsen för det. Danmark är ju bäst! Åh! Fast lite bra är det egentligen, eftersom jag verkligen inte har råd till massa sånt "onödigt." Den helgen hade dessutom blivit ganska jobbig. Fredag - Jason, lördag - Dúné, söndag - Jason så det kanske är bäst ändå. Lär ju vara ganska trött på söndagen ändå.

Dessutom är jag ju ganska jättepepp på att köpa mogwaibiljetter... för de finns väl kvar?
HAHA. Måste nog kolla dem också.

I alla fall, i onsdes när jag var ledig (HEHE) så var jag på center syd och handlade upp mitt presentkort på gina. Blev en tröja och en "jacka." får se om jag lägger upp sen. Kollade även på skor. Hittade två par adidas som var teh awesomeness! Tur de kostade 900 kronor stycket, som hittat eller hur? Kollade på Nike och Björn Borg också men de satt verkligen skitfult. Dock var det bara de som var på rea så jag får väl spara till adidasskorna. De var ju så fina.

Kommentarer
Postat av: Max

Räcker väl med Jason en gång på en helg? ;)

Visa kläder!

2008-08-30 @ 23:28:13
URL: http://CLOUDstation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0