Arvikafestivalen

Har nu köpt biljett till Arvikafestivalen i sommar! Hur glad? IAMX två gånger detta året! Hade aldrig kunnat hoppas på det. Ni fattar nog inte hur glad jag är!

Men det kommer självklart andra bra band & artister till Arvika i år. Jag vill bland annat se The Twelves, Markus Krunegård, Babyshambles, [ingenting], Familjen, Donkeyboy, Regina Spektor, Kent, Robyn & JJ. Resten verkar tråkigt eller så har jag aldrig hört de innan. Om de finns något mer bra så säg till så ska jag lyssna! Sen kommer de ju nya artister hela tiden. Ska bli kul att se vad de bokar in! Högsta prio är ju självklart IAMX. Hade betalt samma pris även om det bara var han som spelade.


Kommentarer
Postat av: Neina

Hahah, ditt cpbarn! Men så roligt att du ska på festival. Ska du tälta då eller sova på vandrarhem?

2010-03-17 @ 20:43:49
URL: http://neina.blogg.se/
Postat av: Lina

Ville bara kolla ifall du va intresserad av att vara med i min Tävling om en mössa från manky.se? Jättelätta regler. Gå in på min blogg och kolla (A) Bläddra ner lite för att hitta tävlingen.

(Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt & du kan radera det här om du vill)

Kramar //Lina

2010-03-17 @ 23:05:02
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0