Förra veckan

Förra veckan så hade jag min sista psykiatrilektion! Vår lärare går i pension nu så nu har vi inga mer psykiatrilektioner på hela terminen. SJUKT NICE att bara behöva gå till skolan måndagar och fredagar nu. Vi fikade på Maddes i Landskrona och sen gick vi tillbaka till skolan och fick reda på betyg. Jag fick MVG! YEAAH!

Förra veckan så målade min klass på lakan också! Får panik över att det snart är student och allt. Gymnasiet är en fin trygghet även om man hatar att gå i skolan. Vet inte vad jag ska göra sen, vet bara att jag fanemig ska ha mitt sista sommarlov innan jag börjar med något...










Kommentarer
Postat av: PAAATE

Haha, så stolt jag blev, när jag läste "Maddes i Landskrona" och tänkte "Det vet jag var det är!!!". De senaste veckorna har jag varit i Landskrona tillräckligt mycket för att lära mig var saker ligger, men inte tillräckligt mycket för att inte vara stolt över att jag vet :P

2010-02-27 @ 09:42:05
URL: http://paaate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0