Hellohey


Idag följde jag med Sophia till hennes sånglärare Anette efter skolan. Seriöst, SÅ KNÄPP TJEJ. Haha men jag gillar det! Var där i typ tjugo minuter och skrattade verkligen hela tiden! Sjukt rolig var hon. Fick i alla fall en tid nästa onsdag halv tre! Jätterädd och nervös är jag inför det, haha! Men jag kommer aldrig göra nånting om jag alltid ska vara så rädd! Dags för lite förändring!

Idag fick jag även reda på att japanskan tydligen börjat? Första dagen vi kom dit så hade läraren blivit gravid och kunde inte ha oss så det skulle leta efter en ny och dem skulle höra av sig när de hade hittat någon. Men haha, ingen har skrivit något någonstans så nu har jag och Sophia missat några lektioner. Är inte förvånad alltså. SÅ BRA på att informera! Och snart ska vi ut på APU i fyra veckor, snacka om att vi kommer ligga efter? JAPANSKAN av allt. Tur att det är lätt att förstå och att vi har samma alfabet så att vi åtminstone lätt kommer ikapp... HEH?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0