APU


Idag började jag min APU. Ska vara på psykavdelningen i Landskrona! Rätt intressant men var där inte så länge idag. Började 1 och fick gå hem klockan 5! Sjukt najs, fast det var bara för att det var första dagen. Men ändå! Inte alls som är så snälla. I alla fall, har sekretess så kommer ju inte skriva något speciellt om det...

Imorgon skulle jag ha börjat halv nio men jag fick ledigt fram till lunch för jag ska åka in till helsingborg och byta min ring i näsan. Får inte ha piercingar men testade att gå dit med den idag för att se vad dem sa, för fick ju ha kvar den i läppen när jag var på äldreboendet... De som jobbade där sa inget och de tyckte att "vi har ju stora ringar i öronen, varför ska du inte få ha en ring i näsan då" men chefen sa att jag var tvungen att ta ut den. Mest av säkerhetsskäl, ifall någon skulle bli aggresiv så är det lätt att de skulle ta tag i den, haha! Det skulle göra rätt så ont, så nog bäst jag bytar till en stav i alla fall haha!

Ska till Anette imorgon med! Det kommer bli kul!:)

r.i.p ringen i fyra veckor</3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg bild! Och boring utan ring, men tur att du kan ha stav i alla fall så den inte hinner växa igen ;)

2009-09-30 @ 08:44:06
URL: http://quantiy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0