Lars Winnerbäck @ Baltiska hallen, Malmö

I fredes var jag och så Lars Winnerbäck i Malmö! Har blivit extremt trött på att köa så var där bara en timme innan. Sen måste jag ju passa på att skriva att min iphone är bäst. Hade aldrig hittat dit själv om de inte varit tack vare min snygga gps, hehe!

När jag kom dit hade folk köat från 4-5 och ändå var de kanske bara 10-15 pers där! Haha gött att köa när alla ändå kommer vid insläppet? Stod bredvid en liten tjej som hade sin pappa med. Kunde inte låta bli att skratta åt honom hela tiden. Haha, så söt:

Pappan: Jaha... så nu ska vi stå här en timme, och sen en timme där inne?
Dottern: Hehe, ja.
Pappan: Ja... jag får se om jag har nått spel på mobilen som jag kan spela på under tiden

Förbandet var Andreas Grega tror jag att han hette. Påminde lite om Timbaktu och all sånadär svensk "rap" eller vad tusan det är, haha! Men lät helt okej, var en låt som var skitbra! Sen spelade Lars Winnerbäck! Sjukt nöjd över att dem inte spelade så många nya låtar. Helt ärligt vet jag inte vad som hänt efter Vatten under broarna. De mesta är ju rent skit? Men jag kan ju inte sluta se Winnerbäck för det! Har sett honom varje år sen 04 så det är en årlig tradition, haha! Förutom förra året, då såg jag inte honom alls men jag var så jäkla trött på den sjukt tråkiga publiken. Så. Lam.







Men i fredes var publiken faktiskt skitbra! De som stod längst fram var inte längre alla 13-14 åringar utan 25+are, så sjukt fint! Hela konceptet var sjukt fint dessutom. Nya veritioner av bland annat Elden och Hugger i sten (som är två favorit livelåtar dessutom) De brukar ha hela bandet med på dem men denna gången körde Lasse själv med gitarren (Och Johan Persson på klaviatur<3) Sen var alla bakgrundsbilder mycket finare än vanligt, alla ljus var typ maffigare, mycket "synthigt" och de gillar ju jag! och så hade de en jättefin "introfilm" innan allt började! Helt klart nöjd!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0