Jean-Michel Jarre

Filmade massor så klippte ihop de finaste till ett klipp:


Men Oxygene part II är så sjukt fin så de får ett eget klipp där den är lite längre.


Måste ju bara säga att detta var något av de häftigaste jag varit med om! Allt var så stort och mäktigt. Här är ju någon som verkligen vet hur man ska underhålla showmässigt. Kände mig dock lite felplacerad när ungefär 90% av alla var 40+, haha, men vafasen! Det var lite roligt innan vi gick in, för man kunde köpa cola och popcorn och sånt, haha! Värsta bion! Vi köpte i alla fall cola och en påse bilar men seriöst, när alla ljud och alla LJUS började komma igång satt jag nog helt still och var helt paralyserad...
Ja, sen var ju min cola varm </3















Lite bilder... Haha tänk nu på att de inte är så jääääkla lätt att ta kort på dedär ljusen,
de rör ju sig fort som sjutton emellanåt. Men första bilden<3

Kommentarer
Postat av: hannele

nästa gång ska jag också med.

2009-05-12 @ 11:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0