IAMX @ Loppen

Idag åkte jag och Fiat till köpenhamn och skulle köpa knark! Nä, skoja bara, eller gjorde jag det? Jo Lasse jag skojade! Vi skulle se IAMX i christiania och man har väl kanske hört allt de bästa om de stället men vafasen!

Första bussen vi hoppade på var gubben i bussen så JÄKLA SUR? Så jäkla sur att han säkert med vilje tog bort den stationen vi skulle av på, för jag lovar, den kom inte upp på skärmen och inte i högtalaren i heller. Sämst, så vi fick hoppa av några stationer senare när vi kom på att oj men jisses nu åker vi nog för långt och åka tillbaka med en annan buss!

Hittade en kille som vi frågade om vägen och efter lite gående så kom vi väl fram till att vi inte hittade nog inte i alla fall så vi gick in på en pizzeria och hitta en kille där som förklarade vägen och dessutom hittade en GUIDE till oss, HAHA? Så vi fick följe av en kille som visade oss hela vägen och de kändes faktiskt tryggt även om han faktiskt kunde varit störd i huvudet.
















Det var fint i alla fall! Orkar inte skriva så mycket mer idag,
ska lägga upp en video till Micke sen som jag lovat så skriver mer då istället.

Kommentarer
Postat av: sheryl fucking stål

hahaha vafan är den sista för bild?

2009-05-20 @ 20:50:35
URL: http://sherylstal.blogg.se/
Postat av: chuck

vafan e de för bilder överhuvetaget?

2009-05-21 @ 17:38:36
Postat av: sandra

sherre, läskig neger? eller kanske itne ens är neger, som stod i vägen när jag skulle ta kort haha!



vadå är inte bilderna fina nic??

2009-05-21 @ 18:56:16
URL: http://zerozeroni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0