Danskprov!

Idag hade jag danskaprov! Jag tror det gick ganska bra, jag lär ju i alla fall inte få streck, haha! Ne, men min danskalärare är faktiskt jättesnäll mot mig. De hade provet idag, 8-10 på gullstrand men eftersom jag inte gillar gullstrand alls så kom hon ner till selma efter det och hade provet med mig själv 1030-1230, snällt som fasen!

När jag väl kom till skolan dessutom så var varken Camilla eller Helena där. Camilla är ju aldrig sjuk, då passar man på idag visst? AS! Och Helena åker till Polen på onsdag så henne lär jag ju inte träffa innan. Så går de när man är hemma era töntar!

Annars har jag sovit! Idag när jag gick på bussen hem så var det sötaste busschaufören som var helt snackeglad, vinkade av alla när de gick av och sånt! Haha! Och så när jag gick på bussen

jag: hej
han: hej... aa då fick du åka hem idag också!
jag: haha ja, de är ju fint
han: helt fantastiskt!

haha, söt!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Är det han den norrlänska busschauffören? han är alltid så snäll:)

2009-05-25 @ 20:19:41
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0