Karis loppis

Idag gick jag upp tidigt fastän jag var ledig! Eller ja, vid tio någongång då. Vi skulle åka till Karis loppis och titta lite. Där finns massor med fina saker och jag hittade ett dragspel som jag ville ha. Fast de kostade nästan tusen kronor så det blev inget! Fast imorgon ska mamma och jag åka ner och kolla på de igen. Ska fråga om vi kan ta hem båda två som fanns och testa lite. Jag blir så sjukt testeglad när jag ser Anders Flanders i Detektivbyrån spela så sjukt fint! Kolla!



Börjar inte spela förrän runt 1:10 ungefär! Jag blir helt åh, så fint! Fast skillnaden är ju då att jag inte kan spela och antagligen inte kommer kunna lära mig speciellt bra i heller. Fast det är ju alltid kul att ha? Det är ju jävligt snyggt instrument! I alla fall,

Efter vi varit på Karis loppis så åkte vi hem till dem och fikade! Där träffade vi bland annat Arnolds Svartsneger. Nina var inte en sekund försen med att ragga gärnet!



Sen gick vi ut och tog lite kort.







Ne nu orkar jag inte hålla på mer, nu känner jag för att döda och det är vad jag ska göra också!

Kommentarer
Postat av: BASS

HAHAHAA KIIIISISSSS

2009-03-12 @ 12:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0