Melodifestivalen

Alltså måste erkänna att årets finalister i melodifestivalen var skitbra. De enda som var tråkiga och allmänt dåliga (sämst det vill säga) var Agnes, Sarah Dawn Finer, Sofia och Molly Moldén. De var ju inge vidare, men resten, NOM NOM NOM.

Första gången jag hörde Ugglas låt vred jag mig av obehag, vafan är detdär? Gillade dock stilen, gummistövlar och konstiga ryck. Konstiga ryck får mig att tänka Kate Bush. Men låten? Haha. När den kom vidare till andra chansen satt jag, lasse och mamma chockade. Men nu tycker jag låten är GRYYYYYYYYMME, nästan bäst? Jag till och med ringde och RÖSTADE hahHAAHAHahaha!!!
hahaha
haha
hahahahaa
ha.

h
a

Mamma fick panik, "Ugglas låt är ju ett skämt", då ringde hon och röstade på Måns.

Sen kom operasångaren och tog hem skiten! Men lika glad för de är jag för den var ju skitbra också?! ... ooooom man inte tittar på henne för hennes blickar får en att rygga tillbaka och första gången jag såg henne var jag faktiskt (helt ärligt) osäker på om de var en transkille eller tjej. Men låten, framförallt refrängen är <3


Kommentarer
Postat av: Elias

sandra.. jag skäms över att överhuvud taget haft någon kontakt med dig någonsin!

2009-03-15 @ 20:13:18
URL: http://elyinthemiddle.blogg.se/
Postat av: sandra

ch jag skäms för att känna folk som är så inskränkta i en genre och så anti mot allt. pinsam kille är pinsam

2009-03-15 @ 20:21:49
URL: http://zerozeroni.blogg.se/
Postat av: Max

Helt sjukt hur stilla musiken i melodifestivalen står.. Kolla Finlands bidrag! Låter ju som finska E-Type! Och Spaniens.. Vadfan! Utvecklas, musiktokar

2009-03-16 @ 13:08:58
URL: http://www.maskimitten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0