Skjut mig

Jag kan bara säga att renovera är det tråkigaste jag vet. Varför glömmer man bort det så snabbt? Jag har varit med om tre små deprissioner sen vi började och nu vill jag lägga mig och dö. Denna veckan har varit jobbig. Lasse har jobbat kväll så de stora jobbet har bara kunnat göra mellan 9-12 varje dag, sen går jag runt och zoombieserar i vardagsrummet för jag har ju ingen annanstans att ta vägen.

Vad skönt at Big brother går på tv så jag har något att göra varje dag! Varför gör de inte nya säsonger med det? De är ju så jävla roligt. När de gick på tv hade vi inte kanal 5 så vi (jag och nina alltså, jag är inte skridsko) fick kolla då och då när vi var hos pappa. För bara någon dag sen kom jag dessutom på syftet med deras namn Big brother. Storebror, storebror ser dig osv...  Jag har alltid bara trott att de var ett random namn. Tur man hänger med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0