Skolavslutning

Idag var det skolavslutning! Som vanligt rätt onödig dag med tanke på att vi endast går dit för att äta glass. De tar ju tio minuter? Haha sen har vi inte så mycket mer att göra där. Men ja, skolavslutning är ändå skolavslutning, klart man kommer!









Vår fd svenska/engelskalärare som ska sluta på OP och börja på BF istället. AS! Sophia och jag pratade lite med honom innan vi gick och fick reda på bland annat att Esbjörn spelat i tre olika band, uppträtt på hultsfredsfestivalen och festat med blur där och dem tyckte tydligen att de var jättetrevliga så blur ville ha dem som förband på mejeriet i lund en gång. Nina i the cardigans har dessutom sjungt bakgrundssång på någon av deras låtar innan hon blev känd. ALLTSÅ?

Hur häftigt är inte detta då? Och detta har jag inte vetat om? Så sjukt cp.











Efter en och en halv timme så gick till Anna eftersom min buss inte gick förrän efter en timme. Anna hade något av de största hus jag varit med om, hade ju lätt gått vilse där. Helt sinnessjukt! Fick dessutom träffa på hennes hund som jag på allvar trott var en labrador när jag sett bilder. Haha... lite chockad, kan ju säga att jag bara sett bilder på själva huvudet då...

Kommentarer
Postat av: mikael

Gud vad somrigt det var hos er då här börjar det nog fan snöa snart:(

Postat av: Sophia

fin fint..

=)

2009-06-13 @ 21:54:11
URL: http://sophiaa.webblogg.se/
Postat av: Sophia

förresten jag gillar verkligen kortet där du står sjukt närma mig som om du är rädd att inte komma med =P hahaha camillas fel=P

2009-06-13 @ 21:56:45
URL: http://sophiaa.webblogg.se/
Postat av: sheryl fucking stål

hahaha förlåt men den ser verkligen ut som något som inte finns hahaha typ som huvudet är inklippt haha

2009-06-14 @ 07:14:43
URL: http://sherylstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0