Allå

Hej, dejligt vejr i dag! HEHE. Har varit ute och läst hela dagen sen jag vaknade tills de blev lite kyligt nyss! Har läst ut två böcker med Torben Poulsen sen vi lånade böcker i måndes, de är så fina och hemska. Jag har alltid varit intresserad av krig, tycker att krigsfilmer är jätteintressanta och andra värdskriget var typ de enda jag fick mvg i på högstadiet men jag har aldrig riktigt läst någon bok om något krig och speciellt inte om bosnier, albaner eller serber. Får typ en helt ny bild av invandrare som jag kanske inte haft så jäkla bra bild av innan.. Jag tycker i alla fall att om någon har lust att läsa någon gång ska läsa någon av de böckerna som han har skrivit!

Nuuuuuu ska jag försöka döda tiden så att de går snabbare tills klockan är 2240!
Det vill säga... big brother<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0