Studenten

I fredes var jag i skolan och lämnade en bok, Sophia lämnade också en så vi gick och kollade lite på en bokaffär som skulle stänga ner efteråt, det skulle tydligen finnas massa lpskivor där. Dock var det mest svenskt skit, tråkigt. Åkte hem, sov, åkte till helsingborg och kollade på när fia, mattan och nicole tog studenten. De var folk överallt och de började kännas olönt för mig att komma eftersom jag ändå inte skulle hitta dem, men de gjorde jag ju visst! Grattis!

Efter de gick jag hem, sov lääääänge och sen gick jag upp för att åka iväg till Anna. Försökte att ta lite bilder men de gick väl ingen vidare, de var så mörkt där inne så blev ingen fokus och blixt blir ju som de blir. Äckligt liksom. Men ja,




Det var trevligt och maten (och tårtan) var jättegod! Camilla var där också så jag behövde inte känna mig ensam bland alla släkt och vänner. Sen skrev jag i Annas mössa "Lycka till, glöm inte bort oss" skrev jag och sen åkte jag hem. Fick åka gratis för jag hade glömt bort att skolkortet inte funkar efter åtta. Så snälla!

Kommentarer
Postat av: Sophia

ja, det var ju lite sugit med LP skivorna menmen de bästa var säkert redan tagna :(



haha skrev du bara i studentmössan och åkte hem?

2009-06-16 @ 23:26:39
URL: http://sophiaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0